31. elokuuta 2011

Elokuun luetut

Elokuun loppupuoli hujahti lomaillessa. Pari kirjaakin tuli luettua, mutta netissä puuhastelu sen sijaan jäi vähemmälle, joten nyt olen surkeasti jäljessä luettujen kirjojen kirjaamisessa blogiin. Minulla on jonkinlainen pienimuotoinen pakkomielle siitä, että haluan kirjoittaa erikseen jokaisesta lukemastani kirjasta, mieluiten siinä järjestyksessä kun olen ne lukenut ja mahdollisimman pian lukemisen jälkeen. Viimeisen tavoitteen osalta elokuu ei siis mennyt ihan putkeen, mutta syyskuu alkaa mukavasti lomalukemisten muistelulla.

Elokuun luetut

Kuten listasta voi arvata, tulossa on muun muassa Totally British -suorituksia. Syyskuussa aion käydä myös Taiteilijaelämää-haasteeni kimppuun.

5 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samanlainen pakkomielle eli haluaisin kirjoittaa kaikista lukemsitani kirjoista siinä järjestyksessä kuin olen ne lukenut. En vain millään pysy aikataulussa ja nytkin on arvioimatta neljä elokuulla luettua kirjaa. Yritin kyllä kirjoittaa yhteispostausta kaikista elokuussa lukemistani kirjoista, muttei se onnistunut...

    Paljon olet kyllä ehtinyt lukemaan.

    VastaaPoista
  2. Tuttu pakkomielle, ajoittain olen kyllä joustanut kirjaamisjärjestyksestä ja jostain kirjasta taitaa olla tältä vuodelta kirjoittamatta. No, mihinkäs tässä toisaalta kiire on :). Odotan kuitenkin mielenkiinnolla kommenttejasi etenkin Ihmisen osasta!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa niin tutulta. Minäkin yritän blogata (ainakin lähes) kaikista lukemistani ja olen lähes poikkeuksetta 2-5 kirjaa jäljessä. :)

    VastaaPoista
  4. Yritähän palailla taas nettiruotuunkin meidän lukijoiden iloksi. :)

    VastaaPoista
  5. Ah, kohtalotovereita! No, nyt viikonloppuna olisi tarkoitus ehtiä taas blogimaailmaankin... Eiköhän kirjasuma ala tästä purkautua :)

    VastaaPoista